Zarządzenie nr 1/18
XMLTreść
Szczegóły
wydane przezDyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach
z dnia
w sprawiew sprawie: wprowadzenia procedur postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych
StatusObowiązujące
ZARZĄDZENIE NR 1/18
Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach
z 10 stycznia 2018 r.
w sprawie: wprowadzenia procedur postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych
§1. W celu wykonania Uchwały Nr VII/67/15 Rady Miejskiej w Pabianicach w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w Mieście Pabianice, wprowadzam:
procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych, stanowiące załącznik nr 1.,
wzór rejestru wniosków, stanowiący załącznik nr 2.
procedury i rejestr powinny być opublikowane na stronie biuletynu informacji publicznej Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach, zwanego dalej ZDM.
§2. Odpowiedzialnym za realizację zarządzenia jest Kierownik Działu Inwestycji i Utrzymania Pasa Drogowego.
Kierownicy Działów ZDM zobowiązani są do współdziałania w realizacji zarządzenia,
§3. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Zastępcy Dyrektora ZDM.
§4, Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
_________________
Strona dokumentu Zarządzenia do pobrania:
ZARZĄDZENIE NR 1/18 Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach z 10 stycznia 2018 r. w sprawie: wprowadzenia procedur postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych
________________
Załącznik nr 1 - procedury postępowania w spr. związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych
Procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych
Podstawa prawna : Uchwała Nr YII/67/15 Rady Miejskiej w Pabianicach z 26 lutego 2015 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w Mieście Pabianice.
- Procedury postępowania o których mowa poniżej, dotyczą tylko i wyłącznie zadań z zakresu budowy i remontu nawierzchni drogi, chodników, miejsc parkingowych oraz remontu nawierzchni dróg gruntowych, objętych ewidencją dróg miejskich.
- Wymagane dokumenty:
- wniosek określający: tytuł zadania i jego zakres oraz formę udziału mieszkańców w realizacji zadania,
- do wniosku powinny być załączone podpisy wnioskodawców (wraz z adresem zamieszkania),
- upoważnienie dla dwóch przedstawicieli, wyznaczonych przez wnioskodawców wraz z określeniem zakresu ich pełnomocnictwa,
- wstępny kosztorys inwestycyjny uzgodniony z Zarządem Dróg Miejskich w Pabianicach, zwanym dalej ( ZDM).
- Miejsce złożenia wniosku:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach ; ul. Warzywna 1; 95-200 Pabianice - Terminy i sposób rozpatrzenia wniosku:
- wniosek należy składać do 30 września, roku poprzedzającego realizację zadania,
- wniosek mogą składać m, in. mieszkańcy ulicy, osiedla, społeczny komitet, itd.,
- wniosek ocenia ZDM i przedstawia do akceptacji Prezydenta Miasta Pabianic,
- uruchomienie procedur określonych w § 13 ww. uchwały rady miejskiej,
- po akceptacji wniosku, ZDM przygotowuje treść porozumienia negocjacyjnego, który podpisują: Prezydent Miasta Pabianic i upoważnieni przedstawiciele wnioskujących o których mowa w pkt. 2 p. pkt. 3.,
- po zatwierdzeniu budżetu przez Radę Miejską w Pabianicach na przedmiotowe zadanie inwestycyjne, ZDM przygotowuje projekt umowy, który podpisują Prezydent Miasta Pabianic i upoważnieni przedstawiciele wnioskodawców,
- tylko i wyłącznie podpisanie ww. umowy, warunkuje przystąpienie do realizacji zadania.
- ZDM prowadzi rejestr wniosków ww. zakresie. Rejestr będzie umieszczony na stronie - bip.zdm.pabianice.pl
- Funkcję inwestora w imieniu Prezydenta Miasta Pabianic, wykonuje ZDM.
- Zadanie nie może przekraczać możliwości finansowych Urzędu Miasta Pabianic.
- Przedmiot zadania po jego zakończeniu, jest własnością Gminy Pabianice.
_________________
Załącznik nr 1 do pobrania:
Załącznik nr 1 do zarządzenia
___________________
załącznik nr 2 - wzór rejestru wniosków
Rejestr wniosków inicjatyw lokalnych w 2018r.
Numer wniosku | Nazwa zadania | Numer umowy | Wnioskodawca |
Załącznik nr 2 do pobrania:
Załącznik nr 2 do zarządzenia