Procedura o wydanie decyzji o uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej budowy 


WNIOSEK ( UD ),


1. Dokumenty od wnioskodawcy:

  • [zalacznik=2196]Wniosek UD (edytowalny)[/zalacznik] / [zalacznik=2197]Wniosek UD (pdf)[/zalacznik]
  • aktualna mapa do celów projektowych z wrysowaną lokalizacją projektowanej infrastruktury technicznej,
  • przekrój poprzeczny przez drogę z uwzględnieniem rzędnych wysokościowych projektowanej infrastruktury technicznej (lub podłużny w przypadku inwestycji liniowej),
    jeden egzemplarz projektu budowlanego (do zwrotu),
  • kserokopia decyzji lokalizacyjnej
  • upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł 

2. Opłaty :

  • opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł 


UWAGA:
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:

  • bezgotówkowo na r-k bankowy

Urzędu Miejskiego w Pabianicach
 Getin Noble Bank S.A.
 58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

  • gotówkowo – w kasie:

Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16


kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek  8:00 – 14:00

3. Miejsce złożenia dokumentów:
 Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat 

4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel 
podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniaktel.
042-215-97-72 w. 18 lub 19

5. Termin i sposób załatwienia sprawy:Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

6. Tryb odwoławczy:
 Od niniejszej Decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi Piotrkowska 86, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach.
 Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może  zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji   publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej  oświadczenia  o  zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna  i prawomocna.  


7. Podstawa Prawna:

  1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz.470,471 ze zm.).
  2. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. 2020 poz. 256 ze zm.)
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z póź. zm.)
  4. art. 39 ust. 3 art. 20 ust. 8 oraz art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2020 r., poz.470,471 ze zm.)
  5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, 2127, 2320)