ETAP I: Wniosek o nałożenie decyzji administracyjnej.

WNIOSEK N/U

1. Dokumenty od wnioskodawcy:

  • [zalacznik=1700]Wniosek N/U - wersja edytowalna[/zalacznik] / [zalacznik=1701]Wniosek N/U - pdf[/zalacznik]
  • kserokopia aktu notarialnego,
  • kserokopia przedmiotowej decyzji,
  • upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł.

ETAP II: Wniosek o uchylenie decyzji administracyjnej.

WNIOSEK N/U


1. Dokumenty od wnioskodawcy:

  • [zalacznik=1679]Wniosek N/U - wersja edytowalna[/zalacznik] / [zalacznik=1680]Wniosek N/U wersja do druku[/zalacznik]
  • kserokopia aktu notarialnego,
  • kserokopia przedmiotowej decyzji,
  • upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł.

2. Opłaty:
opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł

UWAGA :
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:

  • bezgotówkowo na r-k bankowy

Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.S.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

  • gotówkowo - w kasie:

Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16

kasa czynna :
poniedziałek - czwartek 8:00 - 15:00
wtorek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 14:00

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 - sekretariat

4. Osobami do udzielania informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber - Wróbel
Podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych - P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych - P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19


5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.


6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach w terminie 14 dni od daty doręczenia.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia i zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.


7. Podstawa Prawna:

  1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r, poz. 2222 ze zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 124)
  3. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2018 poz 2096)
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1044)
  5. Uchwała Nr XXII/278/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 30 stycznia 2008 r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (t.j. obwieszczenie nr 2/2016 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 29 lutego 2016 r - Dz. Urzędowy Województwa Łódzkiego poz. 1146 z dnia 09.03.2016), Uchwała nr XVI/194/20 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 8 stycznia 2020 r. - zmieniająca Uchwałę Nr XXII/278/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 30 stycznia 2008 r. - Dz. Urzędowy Województwa Łódzkiego poz. 833
  6. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202).