Procedura o wydanie wniosku na lokalizację w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego   z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

WNIOSEK L

1. Dokumenty od wnioskodawcy:

  • wniosek ( L ):
    [zalacznik=1702]Wniosek L (art. 38 - na przebudowę lub remont istniejących w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - edytowalny[/zalacznik]
    [zalacznik=1704]Wniosek L (art. 38 - na przebudowę lub remont istniejących w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - pdf[/zalacznik]
    [zalacznik=1703]Wniosek L (art. 39 - na zlokalizowanie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - edytowalny[/zalacznik]
    [zalacznik=1705]Wniosek L (art. 39 - na zlokalizowanie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - pdf[/zalacznik]
  • aktualna mapa do celów projektowych z wrysowaną projektowaną infrastrukturą techniczną ( szt.2)upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora)
  • wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł 

 

2. Opłaty:

  • opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł 

UWAGA :
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:

  • bezgotówkowo - na r-k bankowy

Urzędu Miejskiego w Pabianicach 
Getin Noble Bank S.A. 
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002 

  • gotówkowo – w kasie:

Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16

kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek  8:00 – 14:00

3. Miejsce złożenia dokumentów:
 Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat 

4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber-Wróbel 
podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19 

5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

6. Tryb odwoławczy:
 Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu  administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. 


7. Podstawa Prawna:

  1. Ustawa z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych (t.j.  Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.), 
  2. Rozporządzenie ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne ( t.j. Dz. U. 2016r.,poz. 124)
  3. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096)
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1044).