Procedura o wydanie wniosku na budowę , przebudowę zjazdu publicznego z drogi publicznej. (Wniosek Z/P)
Treść
Procedura o wydanie wniosku na budowę, przebudowę zjazdu publicznego z drogi publicznej.
WNIOSEK Z/P
1. Dokumenty od wnioskodawcy:
- Wniosek Z/P (edytowalny) / Wniosek Z/P (pdf)
- w przypadku, gdy zjazd nie będzie wykorzystywany przez Wnioskodawcę w celach budownictwa mieszkaniowego dokument potwierdzający dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 82,00 zł
- mapa w skali 1:500 z wrysowaną lokalizacją zjazdu ( 2 szt. ),
- kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości lub oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
2. Opłaty:
- oplata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł
- opłata skarbowa za wydanie decyzji lokalizacyjnej za zjazd publiczny w wysokości 82,00 zł w przypadku, gdy zjazd nie będzie wykorzystywany przez Wnioskodawcę w celach budownictwa mieszkaniowego
UWAGA :
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo – w kasie:
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 800-1500
wtorek 800- 1600
piątek 800 – 1400
3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat
4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel
Podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19
5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
7.Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
8. Podstawa Prawna:
- Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2021 poz. 735 ze zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 z póź. zm.),
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.1376.),
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r,w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 124 ze zm.),
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351).