ZARZĄDZENIE

ZARZĄDZENIE NR 1/18
Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach
z 10 stycznia 2018 r.

w sprawie: wprowadzenia procedur postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych

§1. W celu wykonania Uchwały Nr VII/67/15 Rady Miejskiej w Pabianicach w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w Mieście Pabianice, wprowadzam: 
  1. procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych, stanowiące załącznik nr 1., 
  2. wzór rejestru wniosków, stanowiący załącznik nr 2. 
  3. procedury i rejestr powinny być opublikowane na stronie biuletynu informacji publicznej Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach, zwanego dalej ZDM. 
§2. Odpowiedzialnym za realizację zarządzenia jest Kierownik Działu Inwestycji i Utrzymania Pasa Drogowego. 
  1.  Kierownicy Działów ZDM zobowiązani są do współdziałania w realizacji zarządzenia,
§3. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Zastępcy Dyrektora ZDM. 
§4, Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


_________________
Strona dokumentu Zarządzenia do pobrania:  
zarządzenie 1/18 (606kB) pdf


___________________________________________________________________________________
Załącznik nr 1 - procedury postępowania w spr. związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych

Procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją inwestycji drogowych w ramach inicjatyw lokalnych

Podstawa prawna : Uchwała Nr YII/67/15 Rady Miejskiej w Pabianicach z 26 lutego 2015 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w Mieście Pabianice.

  1. Procedury postępowania o których mowa poniżej, dotyczą tylko i wyłącznie zadań z zakresu budowy i remontu nawierzchni drogi, chodników, miejsc parkingowych oraz remontu nawierzchni dróg gruntowych, objętych ewidencją dróg miejskich.
  2. Wymagane dokumenty:
    1. wniosek określający: tytuł zadania i jego zakres oraz formę udziału mieszkańców w realizacji zadania,
    2. do wniosku powinny być załączone podpisy wnioskodawców (wraz z adresem zamieszkania),
    3. upoważnienie dla dwóch przedstawicieli, wyznaczonych przez wnioskodawców wraz z określeniem zakresu ich pełnomocnictwa,
    4. wstępny kosztorys inwestycyjny uzgodniony z Zarządem Dróg Miejskich w Pabianicach, zwanym dalej ( ZDM).
  3. Miejsce złożenia wniosku:
    Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach ; ul. Warzywna 1; 95-200 Pabianice
  4. Terminy i sposób rozpatrzenia wniosku:
    1. wniosek należy składać do 30 września, roku poprzedzającego realizację zadania,
    2. wniosek mogą składać m, in. mieszkańcy ulicy, osiedla, społeczny komitet, itd.,
    3. wniosek ocenia ZDM i przedstawia do akceptacji Prezydenta Miasta Pabianic,
    4. uruchomienie procedur określonych w § 13 ww. uchwały rady miejskiej,
    5. po akceptacji wniosku, ZDM przygotowuje treść porozumienia negocjacyjnego, który podpisują: Prezydent Miasta Pabianic i upoważnieni przedstawiciele wnioskujących o których mowa w pkt. 2 p. pkt. 3.,
    6. po zatwierdzeniu budżetu przez Radę Miejską w Pabianicach na przedmiotowe zadanie inwestycyjne, ZDM przygotowuje projekt umowy, który podpisują Prezydent Miasta Pabianic i upoważnieni przedstawiciele wnioskodawców,
    7. tylko i wyłącznie podpisanie ww. umowy, warunkuje przystąpienie do realizacji zadania.
  5. ZDM prowadzi rejestr wniosków ww. zakresie. Rejestr będzie umieszczony na stronie - bip.zdm.pabianice.pl
  6. Funkcję inwestora w imieniu Prezydenta Miasta Pabianic, wykonuje ZDM.
  7. Zadanie nie może przekraczać możliwości finansowych Urzędu Miasta Pabianic.
  8. Przedmiot zadania po jego zakończeniu, jest własnością Gminy Pabianice.

_________________
Załącznik nr 1 do pobrania:



___________________________________________________________________________________
załącznik nr 2 - wzór rejestru wniosków

Rejestr wniosków inicjatyw lokalnych w 2018r.

Numer wnioskuNazwa zadaniaNumer umowyWnioskodawca







































Załącznik nr 2 do pobrania:
Załącznik nr 2 do zarządzenia (265kB) pdf

Wytworzył: Cezary Dobrosz (11 stycznia 2018)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (13 stycznia 2018, 18:14:22)

Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (13 stycznia 2018, 18:46:43)
Zmieniono: dodoanie załączników w formacie PDF

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 485

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij